+Follow MeDashboard
//Assalamualaikum ^^v
Mynaa Comelkann?;

Welcome my  little inspiration. I just shared what i like and feel. Thanks for taking time to here. I Love You.

+Follow MeDashboard

StoryAbout me

Credits;


Template is 100% made by Eyra
Helped: colour; picture;

All rights reserved ® Eyra 2012-2013.

Best view in Google Chrome

FAHAM SITUASI SAYA! :'(
Friday 7 December 2012 // 0 narnian


6.12.2012 :')
Tarikh ni time aku gi mandi kolam dengan kakak and cousin aku.. :'D
Tahh berape banyak aku TERminum air clorink dalam tu punn, taktahuulahh..
Sampai aku demam sampai sekarang!! :')
Tulahh degil sangat, mama cakap jangan pergi..
Aku TERgedik-gedik jugak nak pergi..
Hmm. Hmm. Hmm :'(
Badannn lemah gila time dah balik, dari kolam tuu.. :(
Ya Allah, serously aku macam nak pengsan jugak time tuuu..
Nak menangis butt, air mata punn taknak keluar, badan panas sangat time tuu maybe.. Haha :'p
Time aku sakit macam tu, time tu jugaklahh, mama nak kuar gi beli barang..
Memang ingat nak ikut, but dengan badan aku yang lemah gila macam ni..
MEMANG TAK AAA NAK PERGI!
Dahh mama nak keluar tuu aku pesannlahh suruh belikan panadol :')
Dahh pegang panadoll tuu, tetiba hilang :'O
Alahaaai! Macam mana nak sihat kalau ubat satu pun tak makan -_-'
Harini 12/8/2012
Aku boring then DM nana haha :')
Memanggg rinduuuu gilaaaa kat kawan2 :'D
Nana dapat tahu je aku sakit, haha MENGGELABAH dibuatnye..
Alahaaai, dya paksa aku pergi klinik, haha..
Paham-paham jelah aku ni, PENAKUT! Hehee.. :')
Nana paksa aku teruk-teruk hahaa..
Dya cakap nanti bila aku balik Kedah, dya nak tanya mama aku..
Aku pergi klinik ke takk..
Hahaha teruk gila Nana nii!
Ehhh, ehhh!
Nana dapat tahu dari sepupu aku yang aku demam semakin terukk..
Dya terus nak menangis.. Lehaaaii~
Sedih aku dibuatnyeee.. :')
Haha :'D Memang tangan terketar-ketar, bila nak reply chat dekat nana :')
Haha serously, badan lemah gilaaa :'(
Nana cakap semua ni, Allah nak uji kite apa tahh :')
Haha..
Nana asyik marahh jaaa..
Becouse aku tak pergi klinik :3
Hahaha bytheway untunglahh aku banyak yang DIRINDUI..Yang si Shafienaz pulakk, hari-hari call aku :')
Hahaha tahulahhh, tak dengar suara aku dah SEMINGGU
Yang lelainnn aku tak sempat nak dngar suara lagi :'3
Yang aku terharuu time aku demam Farhana buat lawakkk je keja dya haha :')
Sampai babitkan Aida semua!! -_-'
Yang Dayah pulakk tak habis-habis WA aku :'D
Hahaha siap record suara dya lagii :')
Wuwuwu!! Serouss happy :')
Hahhaa.
Apakkkkkkkkkkk aaaa!
Panjang gilerr karangan -_-'
Hahaha. Okayylahh :3
Pergi beredar dari blog saya! *LambaiTangan*
Hahaha!
Bye. Assalamualaikum :')