+Follow MeDashboard
//Assalamualaikum ^^v
Mynaa Comelkann?;

Welcome my  little inspiration. I just shared what i like and feel. Thanks for taking time to here. I Love You.

+Follow MeDashboard

StoryAbout me

Credits;


Template is 100% made by Eyra
Helped: colour; picture;

All rights reserved ® Eyra 2012-2013.

Best view in Google Chrome

Saya bosan :') Awak bosan takk?
Monday 19 November 2012 // 0 narnian
Assalamualaikum awokkkkk! Ohaiii *Lambai Tangan* *Kenyit Mata* Hew hew hew -.-
Dah lama jugaklah tak updates benda ni, haha sebab dulu blogg ni dah serupa keling :'3
Sedih jugaklahh hahhaa!
Alahaaaai~
Harini takda idea sangat nak buat karangan :3
Hahaha, dah lama tak buat benda-benda macam ni -.-
Ahaaaah! Saya bosan sekarang! Awak bosan tak! *Jerit*
Hehew -.-
Saya memang macam ni, bak kata member-member..
Kuat jerit/Cakap banyak/Gelak banyak itu saya! -___- *Tutup Muka*
Tapiiiiiiii.....
Mama kita cakap, perempuan yang 'Cakap banyak/Banyak gelak' Tapiii sebernanya dia pendiam :'p
Hahaha~
Tapi jerit tuuu aku dah taktahu macam mana nak buangkan dia -.-
Bythewayyy, cousin aku cakap.. Aku dah kurang jerit SIKIT -.-
Yahaaa -.- Banggalah SIKIT kann :'3
Ishhh ishhhh! Aku taktahu lahhh nak tulis apa hahaha :3
Okayyyyyyyylahh...
Nanti kita buat karangan lebih panjang dari ni ehh?!? XD
Hahaha..
Assalamualaikummm.