+Follow MeDashboard
//Assalamualaikum ^^v
Mynaa Comelkann?;

Welcome my  little inspiration. I just shared what i like and feel. Thanks for taking time to here. I Love You.

+Follow MeDashboard

StoryAbout me

Credits;


Template is 100% made by Eyra
Helped: colour; picture;

All rights reserved ® Eyra 2012-2013.

Best view in Google Chrome

S A H A B A T ✿
Friday, 5 April 2013 // 0 narnian


Mata..
Pernah kau melemparkan pandangan sinis??

Hingga membuat hati sahabat aku terasa??

Lidah..
Adakah kau tersalah bicara??
Hingga membuat hati sahabat aku terluka..

Hati..
Betulkah kau berburuk sangka??
Hingga membut hati sahabat aku kecewa..


Sahabat..
Tahukah kamu..
Dia antara ramai sahabat aku,
Hampalah yang paling ISTIMEWA??
Tidak pernah terlintas untuk menyakitkan hati hampa. *lap air mata*
Apatah lagi nak melukakan hati hampa..

Tapi..
Kenapa sekarang hampa dah lain?
Tak tegur aku..
Nak sembang pun macam nak taknak..
Kongsi masalah sama sama?
Gossip sama sama?
Ketawa sama sama? :'(
Melawak sama sama?
Tak pedulikan aku dah sekarang :'/
Ambik tahu pasal aku pun dah taknak kan?

Kenapa weh? *lap air mata*
Tahu tak hati aku merana sebab perbuatan yang korang
buat dekat aku sekarang..
Bagitahu apa salah aku :'(
Kalau aku ada buat salah cuba bagitahu..
Aku akan cuba perbetulkan.
Now aku takda tempat nak mengadu macam dulu..

Kalau masih dengan sikap hampa tu..
Aku redha..
Mungkin aku ada buat salah besar bagi hampa kan? :')
Aku mohon..
Supaya pintu hati hampa semua terbuka untuk memaafkan aku..
Dann kembali bergelak tawa denganku
macam dulu... :')




P/S : Ayat aku tunggang langgang. Haha so? Okay bye thanks for read. Assalamualaikum.. :*